By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Nettavisen øker sin satsning på sosiale medier, etter å ha sett en enorm vekst det siste året. Ambisjonen er å fortsette denne veksten på etablerte plattformer som Instagram og Facebook, og samtidig etablere oss på nye plattformer som Youtube og Pinterest. For å få til dette trenger vi en nytenkende og engasjert journalist, med god teft for det som vekker engasjement i befolkningen.
En arbeidshverdag vil hovedsakelig bestå av å tilrettelegge saker for deling, lage visuelt og engasjerende innhold, og bygge kompetanse på sosiale medier på tvers av ulike avdelinger i redaksjonen.
Vi trenger deg som:
Har journalistisk erfaring og spisskompetanse på bruk av sosiale medier. Du vet hva som engasjerer ulike målgrupper på ulike plattformer.Har god teknisk forståelse, og kompetanse på ulike foto- og video-redigeringsverktøy.
Har kreative og gode idéer, og liker å tenke utenfor boksen for hvordan de kan løses.
Trives godt i et arbeidsmiljø med høyt tempo, og er god til å levere saker raskt.
Nettavisen ønsker å styrke kvinneandelen i redaksjonen, og oppfordrer derfor kvinner til å søke. Det samme gjelder personer med flerkulturell bakgrunn.
Nøkkelord | SoMe publisering, SoMe, Journalist |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Journalistikk |
Alternativ bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Alternativ bransje | Internett |
Arbeidsgiver | Mediehuset Nettavisen AS |
Akersgata 34 | |
0180 OSLO | |
Nettside | www.nettavisen.no |
Søknadsfrist | 12.12.2019 |
Tittel | Journalist |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Per Gunnar Sværen Redaksjonssjef pgs@nettavisen.no +4741024350 |
René Svendsen Nyhetsredaktør rene.svendsen@amedia.no +4790509466 |