By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vil du ha en jobb der du kontinuerlig lærer og utvikler deg?
Amedia Salg og Marked søker Key Account Manager til ett av våre salgsteam.
Hos oss får du mulighet til å utvikle deg faglig, ta del i spennende kundeprosesser samtidig som du har det gøy på jobb. Som KAM i Amedia Salg og Marked er du med på å finansiere journalistikken via annonsesalg. Hos oss er det kundene som er i fokus. Vi skal identifisere hva som skaper verdi for kunden, tilføre innsikt og dokumentere effekt. Dette er kundeløftet til Amedia.
Hva kan vi tilby deg?
Som KAM i Amedia vil du få varierte oppgaver og gjennom tverrfaglig samarbeid vil du bli en nøkkelperson i arbeidet med å skape verdi for våre kunder. Vi har et miljø med kunnskapsrike og inkluderende medarbeidere. Du vil lære av de beste og få muligheten til å utvikle deg både personlig og karrieremessig.
Hos oss er det et godt arbeidsmiljø der vi har det gøy på jobben! Gode resultater markeres og vi er glad i sosiale arrangementer som bidrar til at vi blir enda bedre kjent både internt i avdelingen og på tvers av fagområder. Du vil få frihet til å organisere oppgaver og egen arbeidshverdag slik du ser nyttig. Amedia som konsern ble nylig sertifisert som Great Place to Work. Sertifiseringen bekrefter og er et bevis på at våre medarbeidere opplever organisasjonen som et godt sted å jobbe.
Hva er ditt ansvar?
I rollen som KAM har du salgs- og budsjettansvar for egen portefølje og du vil være en viktig del av et etablert salgsteam. Du vil jobbe tett og langsiktig med mediebyråer og annonsører. En sentral oppgave er å kunne utfordre og bidra til utvikling av våre kunder. For å lykkes er det viktig å forstå kundenes behov og deres viktigste drivere for å skape effekt.
Arbeidsoppgaver:
Hvem er du?
Du trives i et kompetansemiljø der du får mulighet til å dele kunnskap og ikke minst utvikle deg. Du er nysgjerrig, opptatt av trender i mediemarkedet og leter alltid etter nye innfallsvinkler for å skape effekt for kundene. Du er resultatorientert, opptatt av å lykkes og trives med å samarbeide i team.
KAM rapporterer til salgsdirektør.
Les mer om hvordan det er å være ansatt i Amedia her: https://www.amedia.no/jobb-hos-oss eller på våre karrieresider på LinkedIn.
Nøkkelord | Teamarbeid, Analyse av kampanjer, Salg & marked, Annonse- og kampanjesalg, Salg av konsepter, Medieanalyseverktøy, Verdibasert salg, Kundereise, Salg & markedsføring, Salg & Kundebehandling, Relasjonelle ferdigheter, Kreativ jobbing, Relasjonsmarkedsføring, Salg av annonser, Medie og annonsesalg, Kundeprosesser, Kundeansvar, B2B, Key Account Manager, KAM |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Amedia Salg og Marked AS |
Akersgata 34 | |
0180 OSLO | |
Nettside | annonseweb.amedia.no/no/ |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | 28.02.2023 |
Tittel | KAM |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Beate Carlsen Salgsdirektør beate.carlsen@amedia.no +4792222868 |
Marie Sundling HR Prosjektleder marie.sundling@amedia.no +4799543151 |